تلویزیون شیائومی Q1 مدل MI TV Q1 75 Inch

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

تلویزیون شیائومی Q1 مدل MI TV Q1 75 Inch

۴۶ بازديد
تلویزیون شیائومی Q1 مدل MI TV Q1 75 Inch

xiaomi tvمطابق با بررسی های انجام شده در آزمایشگاه سایت زومیت، پنل می تواند تا 470 نیتس روشنایی را نیز ایجاد کند. پنل تلویزیون شیائومی 4s را می توان نقطه ی قوت آن دانست، چراکه که از تکنولوژی های روز دنیا مانند HDR10 پشتیبانی کرده و همچنین پنل با کیفیت این تلویزیون از نوع 4K (3840×2160) و 10-bit است. یکی از دلایل حجم بالای فروش تلویزیون شیائومی پنل با کیفیت آن است که در هیچ برند چینی دیگری دیده نمی شود. پنل تلویزیون شیائومی از نوع IPS می باشد. با توجه به نوع پنل که IPS است، زاویه دید 178 درجه و کنتراست مناسب در اختیار شما قرار می گیرد و نگران پیکسل سوخته نیز نیستید. البته پنل های IPS محدودیت های زمان پاسخگویی 8 میلی ثانیه ای را نیز دارند. شایان ذکر است که مطابق با بررسی های انجام شده توسط آزمایشگاه های مجهز داخلی که به سفارش شرکت داتیس برتر بوده است، مشخصات پنل مطابق با پنل های IPS اعلام شد.

  • لوازم جانبی و سایر
  • وضوح ۴K
  • رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل
  • داشتن طیف وسیعی از مدل های میان رده
  • سیستم عامل Android TV 9.0
  • تعیین بودجه و قیمت تلویزیون شیائومی
  • تلویزیون شیاومی 32 اینچ هوشمند Xiaomi MI32P1

xiaomi tvامروزه یک مجموعه جذاب از تلویزیون های شیائومی با کیفیت بالا از HD تا 4K HDR در فروشگاه ها وجود دارد که ابعاد آن ها از صفحه نمایش بزرگ 65 اینچی تا تلویزیون های کوچک 32 اینچی است. ما در این مقاله از تفاوت بین وضوح HD و 4K ، اصول اولیه ویژگی های تلویزیون هوشمند ، اینکه چرا HDR می خواهید و تفاوت بین LED و LCD چیست! از این راهنمای خرید تلویزیون شیائومی استفاده کنید تا تلویزیون مناسب انتظارات و بودجه خود را انتخاب کنید. ما در این مقاله تلاش کرده ایم تا نیاز شما به مشاوره را برای خرید تلویزیون شیائومی برطرف کنیم پس با ما همراه باشید. اندازه صفحه نمایش به میزان نزدیک بودن شما به تلویزیون بستگی دارد. یک قانون خوب این است که باید در فاصله ای از تلویزیون بنشینید که سه برابر بیشتر از ارتفاع صفحه نمایش برای HD و فقط 1.5 برابر ارتفاع صفحه برای 4K باشد.

بزرگ پول در تلویزیون شیائومی وجود دارد

تلویزیون شیائومی مدل Q1 از جمله محصولات جدید و با کیفیت کمپانی شیائومی است که در سال ۲۰۲۱ معرفی و به صورت گلوبال روانهی بازار شد. تلویزیون شیائومی 55q1 مجهز به صفحه نمایش 4K میباشند و از فناوری QLED پشتیبانی میکنند. ، HDR و … برای انتقال دادههای صوت و تصویر در تلویزیون میتواند یک امتیاز رقابتی ویژه برای آن به شمار بیاید. علاوه بر اینها، تلویزیون MI TV Q1 شیائومی به سبب پشتیبانی از پردازندهی فوقالعاده و سیستمعامل قوی اندروید، میتواند نقش یک نمایشگر هوشمند خانگی بینقص و کامل را در منزل برای شما ایفا کند. وجود قابلیتهای مجازی دیگر همچون اتصال دستگاه تلویزیون به اینترنت، مرورگر قوی و گوشیهای هوشمند از مزایای کاربردی تلویزیون Q1 شیائومی میباشد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات ظاهری و فنی در تلویزیون زیبا و حرفهای Q1 شیائومی، تا انتهای مطلب همراه ما باشید. تلویزیون شیائومی مدل Q1 با وجود طراحی خاص و بینظیری که دارد، میتواند زیبای بخش منازل شما با هر نوع چیدمان و دکوراسیونی باشد.

استراتژی های موثر برای تلویزیون شیائومی که می توانید از امروز استفاده کنید

تصویری زنده یا تصویر پر زرق و وضوحی بالا را در این کیفیت QLED با پشتیبانیه ۱.۷ میلیون رنگ میتوان به راحتی تجربه کرد و زندگی نمود . حمایت از طیف وسیعی از رنگ در این حد تلویزیون شیائومی بی شک دنیایی از رنگ را در اختیار بیننده قرار می دهد. شرکت تلویزیون شیائومی کیفیت ۴K را بر صفحه نمایش ۷۵ اینچ LED خود تعبیه کرده است تا تصاویر را بر تلوزیون پخش نموده و مصرف کننده را هر چه بیشتر و تمامتر متقاعد کند . ۳۸۴۰ برای وضوح هر چه بیشتر در پیکسلهای ای تلوزیون شیاومی مدل MI TV Q1 فراهم میکند . سرعت تازه سازی در تلوزیون شیائومی ۷۵ اینچ مدل MI TV Q1 در ۱۲۰ هرتز میباشد که در روان سازیه تصاویر نقش زیبا و گسترده ایفا میکند . کیفیت تصاویر کم فریم را با استفاده از فناوری MEMC با افزودن فریم کیفیت محتوا را بهبود میبخشد . تلویزیون شیاومی ۷۵ اینچ مدل MI TV Q1 به راحتی میتوانید در سیستم اندروید نفوذ کرده و دستگاه خود را کنترل نمایید .

تلویزیون شیائومی امیدها و رویاها

تلویزیون شیائومی۷۵ اینچ مدل MI TV Q1 دارای ریموت کنترل از راه دور که از طریق بلوتوث عمل می کند میباشد . در تلویزیون شیائومی ۷۵ اینچ مدل MI TV Q1 با استفاده از برنامه CHROMECAST و MIRACAST برای پخش تصاویر و عکس خود به طور مستقیم میتوانید به تلویزیون متصل گردیده و از تماشای ان لذت ببریم . خانه ای هوشمند . تلویزیون شیائومی ۷۵ اینچ MI TV Q1 سمارت SMART سیستمی کاملا هوشمند و سبک زندگی مدرن و اسان را به ما تجربه مینماید از نوع کیفی A . دستیار گوگل و مرور گر اسان و نصب هر برنامه اجتماعی منجمله فیس بوک و تویتر و اینستاگرام و تلگرام و … با اتصال فقط به اینترنت میتوانید بهرمند شوید و از انها استفاده نمایید . با مرورگر هوشمند تلویزیون و نقطه اتصال اینترنت میتوانید در مورد تمام اشکال موجود در دنیا و هستی جستوجو نموده و کسب تجربه و زانیاری نمایید .

عمل تعویض تنها با رضایت شما و اعمال گارانتی 180 روزه استارت میخوردو در غیر اینصورت هیچ کاری انجام نمیشود. جای هبچ شک وجود ندارد که برند شیائومی با وجود چینی بودن، یکی از بهترین تولید کنندگان تلویزیون در جهانست که در ساخت محصولات خود از تکنولوژیهای پیشرفته و هوشمند استفاده میکند. استانداردهای ساخت محصولات شیائومی باعث شده تا تعمیرات آن نیز سخت و تخصصی باشد و فقط از دست تعمیرکاران باتجربه و حرفهای تی وی تعمیر بر بیاید که به دانش فنی روز تعمیرات مسلط تلویزیون شیائومی 4s 55 اینچ باشند. تعمیرگاه مجاز ما به عنوان تعمیرگاه تعمیر تلویزیون شیائومی در تهران با بیش از 100 کارشناس تلویزیون، به صورت حرفهای و در زمان کوتاه خدمات نصب، تعمیر و سرویس تلویزیون شیائومی را در محل ارائه مینماید. ما ارزش تلویزیون شما را می دانیم. به همین دلیل، همیشه به مشتریان وفادار خود سرویس تلویزیون شیائومی در منزل را پیشنهاد میکنیم. شما میتوانید با هزینه X یا نصف X تمامی مشکلات دستگاه خود را رفع کنید.

3 راه‌هایی که می‌توانید تلویزیون شیائومی را دوباره اختراع کنید بدون اینکه شبیه یک آماتور باشید.

معایب تلویزیون شیائومی کدام است ؟ بهترین تلویزیون شیائومی ۲۰۲۲ کدام مدل هاست ؟ جدیدترین و بهترین تلویزیون های شیائومی 2022 گلوبال میتوان به مدل Mi TV 4S ، l55m5-5asp و L65M5-5ASP اشاره کرد . این سه مدل با کیفیت تصویر 4K و قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi طراحی شده اند . برای مقایسه تلویزیون سونی با سامسونگ به چه مواردی باید توجه کرد؟ تلویزیون های سونی با کیفیت تصویر واقعی یک سر و گردن باکیفیت تر از سامسونگ هستند. از نظر کیفیت طراحی نیز سونی از ظرافت بیشتری در تلویزیونهایش بهره می برد . تلویزیون شیائومی یا هایسنس کدوم بهتره ؟ در کل می توان گفت که تفاوت تلویزیون هایسنس و شیائومی به پنل مربوط است. زیرا شیائومی از پنل IPS و هایسنس از VA استفاده می کند . هر دو برند از فرکانس تصویر 60 هرتز تا 120 هرتز بهره می برند. یکی دیگر از تفاوت ها در مورد روشنایی تصویر است که روشنایی و وضوح در تلویزیون های هایسنس بیشتر میباشد.

کلید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvبعد از ثبت درخواست تعمیرات تلویزیون شیائومی در محل، سفیران ما به آدرس شما می آیند. پس از بررسی دقیق تلویزیون، قطعات آسیب دیده تعمیر شده و در صورت نیاز، تعویض می گردند. چنانچه لازم باشد، دستگاه به تعمیرگاه منتقل می شود تا به صورت تخصصی تر، بررسی و تعمیر شود. نمایندگی تعمیرات تلویزیون برای تعمیر تلویزیون شیائومی در تهران با بالاترین سرعت و کیفیت در خدمت شماست. در هر نقطه از تهران، برای دریافت خدمات تعمیر تلویزیون در محل با یکی از شعب ستارخان، امیرآباد، ولیعصر، فرجام یا پیروزی تماس بگیرید تا تیم متخصص این مرکز، بدون دریافت هزینه به آدرس شما اعزام شوند. همکاران ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و ابزار مدرن، تلویزیون را عیب یابی کرده و اقدامات لازم برای تعمیر این دستگاه را انجام می دهند. خدمات تعمیر تلویزیون xiaomi در تهران محدود به منطقه خاصی نبوده و به ساکنین کلیه مناطق شمال، جنوب، غرب، شرق و مرکز تهران ارائه می شود. جهت تعمیر تلویزیون شیائومی در کرج هم می توانید روی خدمات تخصصی و حرفه ای مرکز سخت افزار ایران حساب کنید.

تلویزیون شیائومی 75Q1 از دیگر از تولیدات کارآمد شرکت شیائومی است این شرکت همانند گوشی ها قیمت مناسبی نسبت به امکانات دارند و طول عمر بالایی هم دارند. زیبایی و جذابیت این دستگاه بیانگر توانایی و استعدادهای سازندگان این برند است که هر نگاه خاص پسندی را به سمت خود بر میگرداند. از این رو میتوان بیان کرد، جذابیت و آراستگی در کنار کیفیت و کارایی سالیان متوالی خدمات عالی را در اختیارتان قرار میدهد. این تلویزیون با کیفیت تصویر فورکی و قابلیت اتصال به اینترنت یکی از بهترین تلویزیون های جدید 2021 شیائومی است. تلویزیون شیائومی 75Q1 در نمایش دادن تصاویر بسیار به خوبی عمل کرده است؛ کیفیت تصویر تلویزیون تلویزیون شیائومی 75Q1 فورکی 4k است این کیفیت تصویر تصاویر را با با کیفیت بالایی در تلویزیون 75 اینچی شیائومی 4s تلویزیون نمایش می دهد. وضوح تصاویر در تلویزیون فورکی چهار برابر یک تلویزیون فول اچ دی معمولی می باشد. این تلویزیون دارای تکنولوژی Local Dimming از نوع Full Array Dimming که تصاویر روشن را روشن تر و تصاویر تیره را تیره تر نشان می دهد به زبان ساده تر تصاویر را عمیق تر از رنگ خود نشان می دهد.

  • سال ساخت: 2022
  • زاویه دید: 178 درجه
  • خوانندگان خود را آموزش دهید
  • وزن: ۲۱.۳ کیلوگرم
  • برخورداری از فناوری VRR
  • حجم صدای پایین نسبت به سونی، سامسونگ و الجی

تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP از محصولات سال 2019 میباشد که در کنار ال ای دی های سایر شرکتهای تولید کننده توانسته تا حد زیادی در بین کاربران محبوبیت کسب کند. از کیفیت تصویر 4k آن گرفته تا بخش هوشمند همگی سبب شدهاند تا این مدل تلویزیون عالی جلوه داده شود. تلویزیون شیائومی به صورت هوشمند طراحی شده که از سیستم عامل اندروید بهره میبرد. این ال ای دی 55 اینچ دارای صفحهنمایش تخت است که برای محیطهای باز و هال بزرگ عالیست. قابلیت اتصال به اینترنت و وب گردی مواردی هستند که با مجهز شدن تلویزیون شیائومی به آن دنیای هوشمند و صفحات وب را در اختیار میگیرید. از دیگر مشخصاتی که LED شیائومی به آن مجهز میباشد پورتهای USB، HDMI و گیرنده دیجیتال هستند. حال با تمامی مشخصات ذکر شده اگر بخواهید این تلویزیون 55 اینچ شیائومی را برای خانه خود برگزینید پس چه بهتر که از سایت ما و با قیمتی مناسب آن را انتخاب کنید. کمپانی شیائومی نیز درست مانند شرکتهای سونی، سامسونگ و ال جی در سال 2019 دست به تولید ال ای دی هایی با طراحی شیک زده که ال ای دی شیائومی L55M5-5ASP یکی از آنهاست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.